fredag den 27. april 2012

Stakkels Pepsi

I den forgangne uge har jeg lagt mærke til at Pepsi har været hævet omkring kønsåbningen. Med tiden begyndte hun også at dryppe med brunligt gennemsigtig udflåd, og så tog jeg til dyrlægen.
Desværre kunne han konstatere, bla ved hjælp af scanning, at Pepsi havde livmoderbetændelse. Det resulterede så, i at vi i samråd med dyrlægen, lod Pepsi få fjernet livmoderen i dag.
Operationen gik rigtig godt, Pepsi er ved at komme lidt til sig selv, her 10 timer senere. I øvrigt har hun klaret det rigtig fint.
.....og hvor er jeg glad for, at jeg for kort tid siden tegnede en sygeforsikring på hundene, for sådan en operation ville være et gevaldigt indhug i privatbudgettet.




Groggy på vej hjem fra dyrlægen.




Første aktivitet, ca 5 timer efter operationen, en meget stor tår vand.




...... men stadig træt.

3 kommentarer:

  1. Stakkels Pepsi, det er en hård omgang. Ihvertfald indtil narkosen har fortaget sig.
    Godt at du opdagede det inden det blev livstruende.

    SvarSlet
  2. Dejligt lille pepsi er blevet mere frisk.
    Murpy og jeg glæder os til hun kan komme med på gåtur igen.
    Og tak for dejlig mad :0)

    SvarSlet
  3. Vi vil have opdateringer

    SvarSlet