mandag den 29. oktober 2012

Lidt nyt

Her går det godt :-).
Pepsi og jeg var i weekenden "kaniner" for nogle kommenede dommere i rally. Det foregik i Vildbjerg. Vi skulle gå 5 baner og blev bedømt som hvis det var en rigitg konkurrence. Vi fik i øvrigt lejlighed til at gå en øvet bane. En hyggelig eftermiddag sammen med fem andre hundefolk fra rallyholdet, supergod træning.
Træningen i DRK er som vanligt indstillet til efter jul. Indtil da træner jeg lidt selv med Movie.
Jeg selv skal til foredrag på torsdag. Foredraget hedder "stress på godt og ondt", og holdes af Karen Frost hos Hund og træning. Måske kan jeg her blive lidt klogere på mine egne hundes stress på godt og ondt.
Fredag skal Movie og jeg på heldagskursus med selvsamme Karen Frost. Kurset tager udgangspunkt i kursisternes egne problemstillinger i træningen, så det bliver spændende.
Lørdag er der klubmesterskab i Rally, det skal Pepsi selvfølglig være med til.
Her får i lige nogle af de sidste nye billeder
Hilsen Gitte




Murphy og Rødhætterne i løvbakkerne i går




Movie synes lige hun gerne ville stille op til et solo portrætfoto :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar